9/4/11

Μια νύχτα ακόμη

"Πάντα αναρωτιόμουν τι έλεγαν οι στίχοι σ' αυτό το λατρεμένο τραγούδι ... μια καλή μετάφραση σαν την παρακάτω, μπορεί ν' αφήσει όλους έκπληκτους όχι μόνο από τους λυρικούς στίχους αλλά και την έννοιά τους ... μπορεί ο απόλυτος έρωτας να καταλήξει σε κατάρα ;  Φαίνεται ότι μπορεί ..."

 Θυμάμαι την εικόνα σου να απομακρύνεται
Η γη βυθιζόταν κάτω από τα πόδια μου
 Έφευγα πέφτοντας στο κενό
Χωρίς να μπορώ να κρατηθώ από τη ζωή

Πώς μπόρεσα να φανταστώ
Ότι είχα κάτι να σου δώσω
 Εγώ στην ωριμότητα μου
Κι εσύ στην πλήρη νεότητα σου

Τα χρόνια δε συγχωρούν
 Μόνο σε ικετεύω να μου δώσεις
Μια νύχτα έρωτα
Ζητώ μόνο μία νύχτα ακόμα
Nα με ξεγελάσεις πάλι

 Σε καταριέμαι να μην μπορείς να κλάψεις
Η καρδιά σου να γίνει πέτρα
Η ψυχή σου να χάσει τη χαρά της
 Την ίδια ώρα ενώ το σώμα μου γερνάει
Μόνο σε ικετεύω να μου δώσεις
Μια νύχτα έρωτα
Ζητώ μόνο μία νύχτα ακόμα με ξεγελάσεις πάλι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου